Jak u nás funguje náborový proces?

Prvním krokem k navázání spolupráce je, že nám o sobě dáš vědět. Stačí na sebe zanechat kontakt, případně poslat odkaz na svůj LinkedIn či přiložit aktuální CV.

Nejpozději do týdne Tě informujeme se zpětnou vazbou. Jestliže nás Tvůj profil zaujal, pozveme si Tě na pohovor.

Na e-mail obdržíš pozvánku na pohovor s termínem konání a informací, s kým z našeho týmu se setkáš.

Následuje pohovor (osobní či vzdálený), kde je ve většině případů přítomen zástupce za projekt, manažer oddělení a zástupce za HR.

Po pohovoru se od nás nejpozději do týdne dozvíš finální verdikt. Pokud jsi uspěl/a, budeme Tě kontaktovat přímo s pracovní nabídkou, případně s pozváním na další kolo pohovoru.

Výběrové řízení končí ve chvíli, kdy přijmeš či odmítneš naši nabídku. V případě, že nabídku přijmeš, spojí se s Tebou HRBP, která s Tebou zajistí informace potřebné k nástupu.

Nástup