Vítejte na kariérním webu společností CertiCon a CCVIS

Nabídka pozice - Praha

HR Administrátor/ka

Back Office

Do našeho pražského HR týmu hledáme novou kolegyni či kolegu, která/ý nám pomůže s administrativními činnostmi spojenými s personální agendou.

Co bude patřit mezi Vaše zodpovědnosti?

  • Příprava podkladů pro oddělení HR, příprava reportů, statistik a prezentací.
  • Zajišťování administrativních záležitostí pro HR oddělení.
  • Organizace schůzek, jednání, teambuildingů či workshopů.
  • Správa došlé i odchozí pošty, archivace dokumentů.

Konkrétně se bude jednat například o:

  • Přípravu dokumentů, a to především pracovněprávní dokumentace.
  • Správu HR sekce v rámci firemního intranetu.
  • Komunikaci k zaměstnancům (např. příprava a vyvěšování letáčků k akcím v prostorách firmy).
  • Zadávání nákupů do interního systému a následnou kontrolu správnosti fakturací.
  • Zadávání dat do interních systémů.
  • Pozvánky na zdravotní prohlídky.
  • Organizaci akcí (společné snídaně, grilování aj.).

Požadavky

  • Předchozí praxe na obdobné pozici alespoň jeden rok.
  • Pečlivost a schopnost dobře si zorganizovat práci.
  • Příjemné a reprezentativní vystupování.
  • Angličtina na komunikativní úrovni.

Co nabízíme?

  • Zaměstnání na plný úvazek na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Zázemí zavedené a stabilní společnosti.
  • Moderní kanceláře v atraktivní lokalitě Dejvice s velmi dobrou dopravní dostupností (zastávka MHD přímo před budovou).
  • Neformální atmosféru, lidský přístup a skvělý kolektiv.
  • Jak nás vnímají ti, co už u nás pracují, se dočtete zde: https://makejvit.cz/lide/
  • Benefity viz https://makejvit.cz/#benefity

Zaujala vás tato pozice?

To jsme moc rádi! V tom případě vyberte jednu z následujících možností.

Potom co vyberete jednu z možností, prosíme o vyplnění formuláře Vašimi skutečnými údaji, abychom Vás mohli kontaktovat.

Nevybrali jste si? Nevadí, podívejte se na další nabídky

Zpět na výpis pozic