Do naší centrální pobočky v Praze hledáme komunikativní a pozitivně naladěnou osobu s příjemným vystupováním na pozici recepční, která by posílila náš back office tým ideálně již od poloviny srpna, případně na začátku září.
Náplň práce
- Zajištění chodu recepce a zpracování příslušné administrativní agendy.
- Práce s interním informačním systémem, vedení agendy zasedacích místností.
- Zajištění občerstvení a kancelářského vybavení dle potřeb.
- Zpracování veškeré korespondence a zajištění oběhu písemností mezi odděleními.
- Přijímání a spojování telefonních hovorů.
- Péče o návštěvy.
- Komunikace a spolupráce se všemi odděleními společnosti.
Požadujeme
- Minimálně středoškolské vzdělání.
- Zkušenosti na obdobné pozici, znalost chodu recepce.
- Profesionální vystupování, příjemný vzhled.
- Velmi dobré komunikační a organizační dovednosti.
- Komunikativní znalost anglického jazyka.
- Znalost práce na PC, MS Office, kladný vztah k moderním technologiím.
- Pečlivost a spolehlivost, zodpovědnost a důslednost.
- Přátelskou osobnost, týmového hráče, který je schopen pracovat a uvažovat samostatně.
Co nabízíme?
- Zajímavou, odpovědnou a kreativní práci v zázemí stabilní, úspěšné a rozvíjející se společnosti.
- Moderní pracovní prostředí (The Blox) s velmi dobrou dopravní dostupností.
- Přátelskou firemní kulturu.
- Jak nás vnímají ti, co už u nás pracují, se dočtete zde: https://makejvit.cz/lide/
- Benefity viz https://www.makejvit.cz/#benefity
Nevybrali jste si? Nevadí, podívejte se na další nabídky
Zpět na výpis pozic