Vítejte na kariérním webu společnosti CertiCon

Nabídka pozice - Praha

Recepční

Back Office

Do naší centrální pobočky v Praze hledáme komunikativní a pozitivně naladěnou osobu s příjemným vystupováním na pozici recepční, která by posílila náš back office tým ideálně již od poloviny srpna, případně na začátku září.

Náplň práce

  • Zajištění chodu recepce a zpracování příslušné administrativní agendy.
  • Práce s interním informačním systémem, vedení agendy zasedacích místností.
  • Zajištění občerstvení a kancelářského vybavení dle potřeb.
  • Zpracování veškeré korespondence a zajištění oběhu písemností mezi odděleními.
  • Přijímání a spojování telefonních hovorů.
  • Péče o návštěvy.
  • Komunikace a spolupráce se všemi odděleními společnosti.

Požadujeme

  • Minimálně středoškolské vzdělání.
  • Zkušenosti na obdobné pozici, znalost chodu recepce.
  • Profesionální vystupování, příjemný vzhled.
  • Velmi dobré komunikační a organizační dovednosti.
  • Komunikativní znalost anglického jazyka.
  • Znalost práce na PC, MS Office, kladný vztah k moderním technologiím.
  • Pečlivost a spolehlivost, zodpovědnost a důslednost.
  • Přátelskou osobnost, týmového hráče, který je schopen pracovat a uvažovat samostatně.

Co nabízíme?

  • Zajímavou, odpovědnou a kreativní práci v zázemí stabilní, úspěšné a rozvíjející se společnosti.
  • Moderní pracovní prostředí (The Blox) s velmi dobrou dopravní dostupností.
  • Přátelskou firemní kulturu.
  • Jak nás vnímají ti, co už u nás pracují, se dočtete zde: https://makejvit.cz/lide/
  • Benefity viz https://www.makejvit.cz/#benefity

Zaujala vás tato pozice?

To jsme moc rádi! V tom případě vyberte jednu z následujících možností.

Potom co vyberete jednu z možností, prosíme o vyplnění formuláře Vašimi skutečnými údaji, abychom Vás mohli kontaktovat.

Nevybrali jste si? Nevadí, podívejte se na další nabídky

Zpět na výpis pozic